عـهـدهـای غـیـر کـاغـذی


صداقت و يكرنگي

هــمـه ی قـراردادهــا را کـه روی


کـاغـذهـای بـی جـان نـمی نویسنـــــ....ــــد !


بــعـضی از عـهـدهــا را


روی قــلـب هـای هــم مـی نــویــسـند ...


.. حـواست به ایـن عـهـدهـای غـیـر کـاغـذی بـاشـد ...


شـکـسـتَنـشـان


یـک آدم را مـی شـکند


نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت13:47---7 دی 1390
بنگر که نیستی- چو هستی خوش باش- عمر میگذرد.............
سلام عزیزم. بدون ک هنوز ب یادتم و دوست دارم


الی...
ساعت11:30---7 دی 1390
ببین چه ساده خانه، از بهار
به رهگذار باد...
به کوچه خزان...
به دورهای بی صدا و نور... می برم!!
ببین چه بی دریغ
می دهم به دست روزگار
تکه های قلب خویش را...!!
می رسد روزهای بی غروب دیوانه ای
که سر بسایم به قاب خالی حضور تو
سوختم ... از آتش آه های بی شمار
نفس های بی شتاب...

ادامه های بی دلیل...

وناگهان....تکه های قلب من!!!!

من چگونه زنده ام؟؟


مامان پري
ساعت12:48---5 دی 1390
سلياااااااااام پسر خلم!

اي واي ببخشيد كيبورد خرابه

چه خبر ؟ ميبينم كههههههه وبلاگو اوردي لوك بلاگ!!! ميبني اخرش هميشه راه درست رو بهترين گزينه رو انتخاب ميكني(راه هايي كه من رفتم رو:

خب بگذريم ديگه چه خبر؟ اسم وبلاگتم هي ع.ض كنااااا خب تو كه همه چيو تغير دادي يكم شاد ترش كن خب !


الی...
ساعت12:43---5 دی 1390
وقتی دلت خسته شــد ،

ديگر خنده معنايی ندارد ...

فـقـط می خندی تا ديگران ، غم آشيانه کرده در چشمانت را نـبـیـنـنـد...


حجت اله یعقوبی
ساعت22:40---4 دی 1390
سلام مهربان
لذت بردم از نگاه و بیان زیبایت
زنده باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:,ساعت 3:17 توسط mehdi| |


Power By: LoxBlog.Com